@Tighter: Tuki se ne gre zato ali ti je zadeva ušeč ali ne. In moj point ni v tem da brezveze kritiziram.
Gre se za to, da mora bit spot tak, da te pritegne in da si želiš prit u Portorož.
In u tem spotu ni nič tazga, kar bi turista pritegnilo da bi želel priti na obisk.
Večina spota so velike glave čez cel ekran s trapastimi očali in kapami.
Sploh če upoštevamo cene v Portorožu in njihovo ciljno publiko, ki ni mularija ampak ljudje z nekoliko bolj globokimi denarnicami. Tako da je tole čisti FAIL.
Sem se mal pozanimala na netu in baje so za ta spot porabil 80.000 €. WTF? Z denarjem kot svinja z mehom!
Za tok denarja so nekateri posneli celovečerni dokumentarec z mega usebino!!
Dobr... sej ne rečem... Ideja ni slaba, samo zdi se mi da je z vlečenjem padalske teme in pesmi zadeva izgubila svoj prvotni pomen (-predstavit turistični reklamni spot).
Pri tem spotu je absolutni zmagovalec Magnifico, ker je dobil usaj brezplačno reklamo in publiciteto
Mogoče bi si zdej Portorož za maskoto lahko izbral Crazy Froga!
http://bit.ly/kRIb0l
@kairos: Se ne strinjam. In ti bom pojasnila zakaj...
Tak spot se nardi z nekim namenom, ne pa za foro, ker si je nekdo spomnil neko padalsko idejo.
Glasbeni videospoti so namenjeni promociji glasbe in da se glasba lahko vrti tut po TV. Če bi bil tole glasbeni videospot za Magnifica, je zadeva odlično narjena!
AMPAK... Turistično reklamni spot pa mora imet neko ciljno publiko in mora mene kot potencialnega turista prepričat, da pridem tja. V tem spotu nisem uspela ugotovit, kdo je sploh ciljna publika? Domnevam sicer, da cilja spot predvsem na slovenske turiste, samo koga nagovarja? Za starejše od 50 let bi rekla, da tole afnanje z buldogom in pilotskimi očali ni glih zadetek u polno, ker bo prej koga odvrnilo od Portoroža.
Za mlade bi glasba in stil še šla, ampak vsebina je pa potem povsem mimo. Mladi ne bojo šli u Kampinski hotel, zihr jih tut ne zanima tisti lunapark ali pršut. Mladi rabijo zabavo, dobre tipčke in bejbe, nočno življenje, after partije, ampak usega tega ni v spotu in tut Portorož je bolj reven kar se tega tiče.
Možno se ga sicer zvečer napit do mrtvega na havbi avtomobila, samo to je pa skoraj use. Pa imajo tisti snobovski bife ob glavni plaži (Alaya) ki pa ga v spotu sploh nisem opazla. Očitno lastnik ni vedel za ta spot ali pa ni hotel primakniti kaj denarja, da bi se notri pojavil.
Tko da... kot turistični promocijski spot je zame tole bolj fail, oziroma preveč denarja, za preslab užitek.